Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 31 januari 2011

Candytime.......




Ik heb een heel handig kastje voor distressink over!!!! Ik wil deze gaan verloten bij 100 volgers.


Het kastje is handgemaakt door een echte meubelmaker . Het heeft uitschuifbare planken, en boven kunnen flesjes geplaatst worden. Het geheel kan stofdicht afgesloten worden.

Wat moet je doen ?

1.Plaats de 1 van fotos in je sidebar en link deze naar mijn blog.

2.Wordt volger

3.Plaats een berichtje waarom je graag het kastje wilt

4.Je moet bereid zijn de verzendkosten te betalen

Succes Myraxxx

.
Dit bericht blijft bovenaan staan, scroll naar beneden voor nieuwe berichten



22 opmerkingen:

Dora zei

Datis wel een hele mooie candy zeg...
ik heb nog een vraag aan je...als je naar mijn blog gaat...staat er linksboven een link zodat je mij kan emailen..kan je dat even doen??
Groetjes Dora

Anette zei

Hoi Myra,
wat leuk dat je ook een candy gaat verloten! Ik heb zelf geen belang bij zo'n kastje, omdat mijn inkt nogal eens op reis gaat. Maar ik zet je candy in m'n sidebar hoor! Op naar de honderd volgers.....

Jetty zei

dit kastje heb ik al eens eerder ergens gespot en vond hem echt GEWELDIG! Was toen ook een candy die ik helaas niet gewonnen heb. Met mijn steeds verder uitbreidende collectie distressinkten is dit natuurlijk een supergeweldig kastje.

Je staat al in mijn sidebar, volger was ik al en die verzendkosten heb ik echt wel over voor dit leuke kastje.

Wiebine zei

Hoi Myra,
Wat een geweldig kastje is dit zeg. Ik heb al heel veel kleurtjes distress inkt en zou heel graag dit kastje willen gebruiken om het allemaal mooi in op te ruimen. Een volger ben ik al een tijdje van je. Ik zal je nu even op mijn blog zetten in de sitebar.
groetjes,
Wiebine

Marcita zei

Wat een geweldige candy. Het staat op mijn sidebar. En volger was ik al. Ik heb niet veel scrap-opberg-dingen, dus deze zou heel goed van pas komen.

Groetjes,
Marcita
http://scrapbookplezier.blogspot.com/

scrappingann zei

Hallo Myrna,

Ik weet zeker dat je de 100 volgers zo bij elkaar hebt. Een prachtstuk is het, ik wil dan ook graag meedoen met de candy, die ik al geplaatst heb op mijn blog.
De verzendkosten.....??? Géén enkel probleem, ik heb zelfs een vriendin in Groningen wonen.

Groetjes,
Scrappingann

P.S. Ik verloot ook een candy, kom gerust een kijkje nemen.

Lia zei

Nou daar heb ik wel wat porto voor over hoor, supergaaf dit kastje, ik doe graag mee, geweldige leuke candy.

groetjes Lia

Ellie Knol zei

Hallo Myra,
Nou, dat is echt een leuk kastje!!!
Ik heb altijd gebrek aan ruimte voor mijn inkten, en het zou heel handig zijn om de distress inkten apart op te ruimen, ik gebruik ze het het meest...

... en ik woon niet zo ver bij je weg, en dus ook niet van Sleen! Het komt hier wel als ik het van je mag krijgen...
Ellie
elliecreahoekje.blogspot.com

Yvonne zei

Hoi Myra,
Kwam via via op jou blog wat een mooie creaties maak je zeg!!! Helemaal super ziet het er uit.Graag wil ik meedoen met je candy en zet hem in mijn sitebar.Kom je ook een keer gezellig bij mij kijken??
Lieve groet Yvon

Miranda zei

Hallo Myra, ik kwam via Anettes blog op de jouwe en wat maak je aparte dingen zeg! Leuk om weer eens hele andere dingen te zien. Ik doe graag mee aangezien mijn Distr.inkten heel onhandig zijn opgeborgen en dit lijkt me een ideaal systeem. Kom ook eens kijken op mijn blog...... creatieve groetjes, Miranda

Patricia zei

Hallo Myra,

Wat een geweldige candy zeg daar heb ik wel wat verzendkosten voor over hoor.
Ik kwam via via op jou blog en ik word niet alleen maar volger voor je candy hoor, want ik vind je werk erg mooi!
Ik hou ook veel van distressen, maar er zijn zoveel stylen die ik leuk vind. Kom je ook eens op mijn blog kijken.
Succes met je volgers!!!!!
Scrapgroeten van Patricia

Valerie Deconinck zei

Hoi Myra

wat een geweldige candy... ik bezit alle distress inkten en werk er super graag mee, op al mijn kaarten zijn er gebruikt. Dus zo een kastje zou super zijn.
Ik zet de foto op mijn blog

groetjes Valerie

Els zei

Hallo Myra,

Nou ik ben gewoon volger bij je geworden, omdat ik veel bewondering heb gekregen hoe jij deze prachtige dingen allemaal maakt. Echt super hoor. En dat prachtige kastje heb ik wel een heel geschikt plekje voor omdat ik nu mijn inkten in doosjes bewaar.
Groetjes van Els

manon's kaartenhoekje zei

wauwww wat een super gave candy zeg, ben volger geworden en de link ga ik plaatsen op mijn blog en de portoksoten heb ik er graag voor over en misschien kan ik hem ook wel bij je ophalen...
en waarom ik deze wil winnen is dat ik nu alle distress inkt in de kast heb liggen en wat is niet mooier om ze hier bij elkaar op te kunnen ruimen in dit gave kastje...

en naar de 100 volgers, ik ga erg hard duimen

groetjes manon

angelique zei

hoihoi ik ben zoooo verliefd op dit kastje!!!!! ik kan het helaas niet vinden waar het te koop is dus deze candy kan ik niet laten lopen toch...de inhoud is geen probleem want hij zal meteen half gevuld zijn....de verzendkosten pfffff als dat alles is....
groetjs Angelique
ps natuurlijk wil ik volger worden van deze leuke blog!!!

Renate zei

Hoi,

Ik ben net een beetje begonnen met ditress inkt te verzamelen, dan past deze candy heel goed, ga een gokje wagen.

Gea zei

ik ben net gaan bloggen en wil graag meed eon aan je candy . Zal zo even kijken tot hoelang deze candy noog loopt . haha zal ook een volger van je worden gr Gea

Sinikka zei

Hoi Myra, ik kwam via de blog van Lia hier terecht. Wat een aparte kaarten maak je.
Zo een andere stijl tegenover mij. Echt super om te zien.
Ik vindt je candy hartstikke gaaf en echt een super oplossing voor oa alle glitterpotjes die ik heb. Ikzelf gebruik H2O's en heb nog niet het juiste opbergsysteem gevonden....nu dus wel.
Ik waag een kans en duim heel hard voor mezelf.
Logisch dat de portokosten voor de winnar zijn.
Gr. Sinikka

Unknown zei

Hoi Myra, Leuke candy zeg en wat een handug kastje. nu zwerven mijn inktpads door een laatje maar met dit kastje is het netjes overzichtelijk. Daarom wil ik graag een kansje wagen op dit kastje en plaats hem op mijn blog, en ben ik volger geworden. Verzend kosten geen probleem en aals ik hem win dan wil ik hem ook wel op halen hebben we gelijk een leuke trip naar de gezellige stad groningen waar ik al veel keren ben geweest op vakantietripjes.
En wat maak je mooie kaarten met stempeltechnieken zeg. Super!!

Succes met het behalen van je volgers.

Gr Scrapfanaat Peter

regina zei

hoi

wat een super gave candy daar wil ik zeker een gokje voor wagen!!
ik word graag volger bij je en zet het op mijn blog!!
en de portokosten is geen probleem is ook logisch!!
ik heb nu alle distress in een bakje niet echt over zichtelijk dus dit kastje zou super van pas komen!!!

gr regina

Brenda zei

Hallo Myra,

Wat een gave candy geef je weg zeg!
Zelf ben ik net begonnen met het aanschaffen Distress inkt en sticksels enz dus dit kastje komt heel erg goed van pas! Ik waag dus graag een gokje! Natuurlijk heb je er een volger bij en jouw candy staat bij mij op m'n blog! De verzendkosten zijn geen probleem!
Heel veel succes en een fijne avond lieve groetjes brenda

Peggy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.