Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

donderdag 28 augustus 2014

Simply Gorjuss -Horse

GESCHREVEN VOOR CREABEST
 
 
 
Hallo allemaal, 
 
Ik heb een kaart gemaakt  van het  stempelmerk  Simply Gorjuss.  Ik heb de kaart ingekleurd het distressinkt 
Ik ben begonnen met het egaal inkleuren van het paard.
Daarna heb ik schaduwen aangebracht.
Ik kleur mijn afbeeldingen altijd in met de hulp van  de water en en de stiften.
Ik heb een bloem uit geponst en daar heb ik een  masker van gemaakt.  Ik gebruik  hier voor  restjes afvalpapier.
Ik heb de bloemen aangebracht met distressinkt en een blending tool.
Nog even wat accessoires toegevoegd en nog even gestempeld. Daarna nog even gemat met groen.
 
Groetjes-Myra 

 
Simply Gorjuss - Urban Stamps - The Runaway
Simply Gorjuss - Stitched Ribbon Tags (10pcs
Large Punch Retro flower











2 opmerkingen:

Angélique zei

Superleuk geworden!

Els zei

Geweldig leuk en vooral dat paard en de bloemen op de achtergrond.
Super gedaan Myra.