Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

zaterdag 20 september 2014

Little Red

GESCHREVEN VOOR CREABEST

Hallo allemaal,

Deze keer heb ik weer een kaart gemaakt  die ik ingekleurd heb met dylusions.  Ik vond de verpakking van de stempels  ook heel mooi dus die heb ik ook gebruikt.
Zeg nou zelf het is zonde om dat niet te gebruiken.  Ik gebruik zelf lege cd doosjes om mijn stempels in op te bergen  en de verpakking  gooi ik altijd weg. Aan de zijkanten zitten nog zwart-witte streepjes  maar die kan je op de foto niet zien. Ik heb een rechthoek gesneden  uit het papier en bewerkt met een distresser.
Ik heb een witte kaart gesneden . Ik heb de zijkanten bewerkt  met distressinkt en toen nog tekst erop gestempeld.  De hele kaart hoeft niet want dat zie je immers niet, je ziet alleen  maar de randen.

 En dit is het resultaat geworden.

Groetjes-Myra


Materialen van Creabest:

Simply Gorjuss - Urban Stamps - Little Red
Simply Gorjuss - Stitched Ribbon Tags
Clear Stamps - Silhouette Bouquet
Ink Blending Tool
Distress Ink Tea Dye
Dylusions Ink Spray Postbox Red
Dylusions Ink Spray Fresh Lime
Dylusions Ink Spray Cut Grass
Waterbrush Detailer
Distress Markers
Corrugated Cardboard 30,5x30,5
Tim Holtz Paper Distresser

5 opmerkingen:

Els zei

Erg leuk gemaakt Myra en leuk dat je zelfs de mooie verpakking hebt gebruikt. Een toppertje weer.

Willy zei

Wat een dotje!

Angélique zei

Dat is weer een super leuke kaart geworden, Myra! Ik ken dat, het zonde vinden om een verpakking zo weg te gooien ;-) Deze is wel erg mooi. Fijn weekend!

Anneke zei

Wat een schatje op een stoere achtergrond. Fijn weekend Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Leuke combi...en prima hergebruik zo, Myra!
Goed weekend, Alie