Pagina's

Translate

Totaal aantal pageviews

maandag 29 december 2014

Bicycles

 


Vandaag heb ik weer eens een label gemaakt. Ik had zin in iets vrolijks en dus is het de kleur oranje geworden.

Ik heb een kraftlabel bespoten met twee oranje kleuren dylusions. Even met de heattool goed drogen en daarna de randen gepoetst met vintage distressinkt.
Toen heb ik de stempels gezet. Eerst de achtergrond stempel met oranje stazon, en later de fiets en de tekst 'bicycles'. De fietsende mannen heb ik uit de de paperback '' Autovintage'' gehaald. Toen heb ik het label even gemat met zwart.
Met het kreukellint van Tim Holz kun je alle kleuren maken die je zelf wilt. Het is lint wit en met stains tover je het om in de kleur die je wilt. In mijn geval oranje, ik vind het super spul.

Groetjes Myra



Gebruikte materialen van Creabest:

Clear Stamps - Sending Messages 3
Auto Vintage. Bicycles Stampset
Autovintage Scrapbooking paper set 6"*6"
Label Paperboard - Brown 16x8 cm
Cardstock Raven
Dylusions Ink Spray Pure Sunshine
Dylusions Ink Spray Squeezed Orange
Crinkle Ribbon
Stazon Midi Pumpkin
Archival Ink Jet Black
Stains
Mini Ink Blending Tools
Distress Ink Vintage Photo







1 opmerking:

Els zei

Een erg leuke label is dit met al die fietsjes.
Groetjes, Els